Två små bläckfiskar har vi här hemma nu också 🐙🐙

Äntligen har jag fått in killarna på simskola! Har försökt få in dem hur länge som helst men har alltid varit fullbokat sekunden efter att platserna släppts.. Jag var tillslut tvungen att boka in dem på privatlektioner som de gick på under påsklovs veckan (svindyrt.. men det gav oss förtur till nästa termins bokning) Och trots att vi nu hade förtur så fick vi nätt och jämt en plats ändå.. en timme efter att förtur platserna släppts så var dem helt fullbokade också, så uppenbarligen inte så konstigt att vi aldrig fått plats tidigare. Alla platserna var ju fullbokade innan de vanliga platserna ens släppts.. 👀

Men nu är dem inne i alla fall och jag är så himla glad att de går i samma grupp också! Hade varit lite jobbigt att behöva sitta där med först den ena och sen den andra. Eller ännu värre, ha dem där på olika dagar.. Nu sparar vi massa tid + att dem faktiskt är som bäst båda två när dem är tillsammans, då de sporrar varandra och samtidigt är varandras trygghet.

 
Två pojkar i tät ålder är verkligen något av det bästa Gud givit mig, finns inget bättre för mig än deras relation till varandra ❤️
 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.