Det eviga dilemmat som student đŸ€Ș

Eftersom jag har varit sjuk sĂ„ har jag missat en del lektionstid, som tur Ă€r sĂ„ har jag kunnat göra det mesta hemifrĂ„n sĂ„ jag har Ă€ndĂ„ kunnat hĂ€nga med i allt vi gĂ„r igenom. Men tyvĂ€rr missade jag ett reflektionsmöte dĂ€r man var tvungen att vara pĂ„ plats i skolan för att delta, sĂ„ nu har jag en komplettering pĂ„ 1000 ord att göra pĂ„ grund av det. Kul. Superkul. 👍 Jag fĂ„r vĂ€l sitta upp en natt och skriva sĂ„ löser det sig. Precis som jag gjort denna natten.. blev nyss klar och har fĂ„tt skickat in en inlĂ€mningsuppgift, sĂ„ nu kan man ju tro att jag ska sova gott i Ă„tminstone 3 timmar tills det Ă€r dags att stiga upp igen. Men sanningen Ă€r att jag har druckit pĂ„ tok för mycket koffein för att det ska kunna bli verklighet nĂ„gon gĂ„ng snart đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž Ă€r hur pigg som helst nu och kommer förmodligen vara det tills vĂ€ckarklockan ringer imorgonbitti (eller idagbitti.. 👀) för sekunden den ringer dĂ„ blir man ju alltid plötsligt supertrött och mĂ„ste snooza den minst 20 gĂ„nger. SĂ„ Ă€r det bara đŸ’†đŸŒâ€â™€ïž
 











Kom ihÄg mig?
Kathrinea Living

EnsamstÄende mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 Är och Julian 3 Är. I SkÄnes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.