Sorry not sorry đŸ’đŸŒâ€â™€ïž

En sak jag aldrig nĂ„gonsin har förstĂ„tt mig pĂ„ Ă€r folk som stör sig pĂ„ barn. Att de lĂ„ter, de leker, de brĂ„kar, de lever đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžÂ Oftast handlar det vĂ€l om nĂ„gon surkart som inte sjĂ€lv har nĂ„gra barn och av den anledningen försöker projicera sitt eget missnöje med livet pĂ„ andra mĂ€nniskor. Men jag tycker Ă€ndĂ„ att det Ă€r en sĂ„ knepig grej.. För Àven om man helt saknar insikt om vad det innebĂ€r att ha barn sĂ„ har vi ju Ă€ndĂ„ alla sjĂ€lv varit barn en gĂ„ng i tiden, eller har det minnet helt fallit bort? Friska barn busar och stimmar sĂ„ Ă€r det bara. Och jag som förĂ€lder kan inte kĂ€nna nĂ„got annat Ă€n en sĂ„dan enorm lycka och tacksamhet över att jag har fĂ„tt Ă€ran att ge liv till tvĂ„ sĂ„ fina och busiga smĂ„ pojkar 💕  (Ă€ven om de gör mig grĂ„hĂ„rig emellanĂ„t đŸ‘”đŸ») 🙃
(null)
 


Therese Carlsson    ‱  

Ja du det dĂ€r förstĂ„r inte jag heller. Mina barn Ă€r inte tysta och dom skriker nĂ€r dom blir arga.. Barnen ska vara barn dom ska fĂ„ lĂ„ta och stimma 😊

Amanda    ‱  

Jag kan heller inte förstĂ„ hur man kan störa sej pĂ„ barn oavsĂ€t om man har ett barn eller inte hur galet Ă€r inte det ❀

Malin moen    ‱  

TyvĂ€rr kan jag bara sĂ€ga att det finns mĂ€nniskor för allt och alla. TrĂ„kigt dock! 😕🧡










Kom ihÄg mig?
Kathrinea Living

EnsamstÄende mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 Är och Julian 3 Är. I SkÄnes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.