Sommarkänsla i hela kroppen 💃🏼🍒❤️

Igår hade jag och Nickolaiy en jättemysig eftermiddag tillsammans bara han och jag, det är så välbehövligt ibland att få lite egentid med var och en av barnen. Julian följde med en kompis hem efter dagis och de var nere och badade hela eftermiddagen och levde loppan där. Så jag hämtade Nickolaiy tidigt och sen kollade vi på någon norsk folkdansfestival (eller vad det nu var) som samlats på gräsmattan utanför oss, det var ganska så kul ändå för de spelade och sjöng sommarvisor och dansade och så. Och Nickolaiy träffade på sin gamla kompis från dagis där också så de sprang runt och lekte med varandra och spelade lite fotboll efter att folkdansarna dragit vidare. Sen gick vi upp och hade lite fredagsmys på balkongen. Älskar verkligen vår balkong här, tycker den är så mysig på eftermiddagarna och kvällarna då solen kikar in ❤️
 
Strax innan Nickolaiy skulle åka iväg till sin pappahelg så fick vi hem en trött men supernöjd liten Julian igen, han hann nätt och jämnt krama Nickolaiy hejdå och sen åka ett varv med sparkcykeln innan han däckade totalt i min säng. Fick väcka honom någon timme senare för att få i honom lite middag och duscha lite snabbt så han kunde lägga sig ordentligt sen.
 
Men nu ska jag och min lille kille packa ihop oss och åka ner till stranden med några kompisar, där vi tänkte spendera våran lördag eftermiddag och kväll ❤️ Älskar detta med sommaren! På förmiddagarna så tar vi bara det lugnt hemmavid och fixar lite grejer, typ skolan, samarbeten osv. Och sen har vi hela eftermiddagarna till att vara ute och bara njuta av livet och värmen. Hur kommer det sig egentligen att livet känns så annorlunda beroende på om det är sommar eller vinter? Tycker det är så himla stor skillnad mellan årstiderna. Vintern känns nästan alltid mer stressig men också mer effektiv, medan sommaren är då man faktiskt lever och njuter av livet på ett helt annat plan, här och nu ☀️🙏
 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.