Finns det verkligen en gräns mellan klängig och mysig? 🤷🏼‍♀️

Här ligger vi och pluggar, Malka och jag 🙃 
(null)

Är hon mysigaste vovven i världen eller? ❤️ Verkligen en stor kontrast på igårkväll och ikväll när hon inte är hemma! Känns så himla tomt här nu 😭 Trappan målas om och de ska tydligen måla karmen till ytterdörren också och kommer att öppna med huvudnyckel. Så tänkte det var lugnast för Malka att få åka iväg till min mamma i några dagar då. Hon är ju trots allt en gammal hund nu och det börjar märkas mer och mer. Jag är tacksam över att hon fortfarande är så aktiv och pigg som hon är och att hon inte en enda dag under sina 13 år i livet varit sjuk! Men jag märker att hon inte orkar hänga med i riktigt samma tempo längre som innan, och att hon behöver sova väldigt mycket mer. Sen har hon ju dessutom blivit halvt döv också det senaste året, ELLER så är det kanske så att hon bara skiter i mig.. För om någon skulle öppna kylen så hör hon ju tydligen det direkt.. 👀🤔🤷🏼‍♀️
(null)








www.nouw.com/sannaevelyne    •  

Men åh vilken gosis! Förstår att du saknar henne när hon inte är där!

Ullie    •  

det är ju som barnen som aldrig lyssnar men säger man ordet glass eller godis då hör de minsann allt =)
ja det är nog bäst att åka i väg lite för henne då gamla damen
ha en fin morgondag

Sara Stödberg    •  

Tänkte medans jag läste att är du säker på att hon är halvdöv?😂😂 Min erfarenhet säger att hundar blir mysigare med åren. Mysigare och bekvämare och möjligen även lite mer ”döva”.😉😂

Snabela    •  

Hon hör nog bara det hon vill höra :-) Inte vill ho väl lyssna på tråkiga saker, det förstår väl vem som helst ju ;-) Men söt är hon iallafall :-)

Amanda    •  

Nej men kolla vad mysigt ni har det <3 Låter klokt att hon får vara hos din mamma, haha hundar älskar mat och verkar köra ljudet av en kylskåpsdörr :D

Amanda    •  

Nej men kolla vad mysigt ni har det <3 Låter klokt att hon får vara hos din mamma, haha hundar älskar mat och verkar köra ljudet av en kylskåpsdörr :D

Amanda    •  

Nej men kolla vad mysigt ni har det <3 Låter klokt att hon får vara hos din mamma, haha hundar älskar mat och verkar köra ljudet av en kylskåpsdörr :D

Amanda    •  

Nej men kolla vad mysigt ni har det <3 Låter klokt att hon får vara hos din mamma, haha hundar älskar mat och verkar köra ljudet av en kylskåpsdörr :D

Amanda    •  

Nej men kolla vad mysigt ni har det <3 Låter klokt att hon får vara hos din mamma, haha hundar älskar mat och verkar köra ljudet av en kylskåpsdörr :D

Amanda    •  

Nej men kolla vad mysigt ni har det <3 Låter klokt att hon får vara hos din mamma, haha hundar älskar mat och verkar köra ljudet av en kylskåpsdörr :D

Kamilla    •  

Vad mysigt att få lite sällskap när man måste plugga av vovven.

Sarah    •  

Najs att hon aldrig varit sjuk :) Hoppas det fortsätter så :)

Orsakulla mamma vid så, specialpedagog & doula    •  

Låter verkligen sunt och rimligt att låta henne få åka bort då. Spännande det där med vad de hör och inte 😅. Kanske det kommer dofter som får henne att komma dit istället? :)

Jennysvardag    •  

Härligt att hon har blivit mysigare nu. Så smart tänkt att låta hunden vara hos din mamma under tiden dom ska fixa hos dig

Pärla    •  

Känns igen från mini här hemma, haha! Skönt att hon ändå är så pigg för sin ålder även om åldern tar ut sin rätt.

Hanna Karlsson    •  

Haha, skrattar lite när jag läste meningen med kylen. Lite som mina pensionärer som inte hör något när man pratar om något tråkigt men däremot har hjärnkoll på allt skvaller. Då hör man minnsann....

Michelle    •  

Det är så härligt o mysa med sin hund :) har med hund ^^ det är det bästa som jag vet

Jenny    •  

Hahaha...

Låter som mina barn, de hör aldrig vad jag säger men är jag i andra sidan av huset och öppnar en godispåse.. då jäklar hör de direkt...

Mysigt med gosig hund.

Ha en fin dag,
kram kram










Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.