En tur till badhuset

I lördags tog vi en dagstur till badhuset med min bror. Jag ÄLSKAR vatten och att bada MEN jag har lite fobi för badhus. Tycker dem är ganska äckliga, bassänger fulla med kroppsvätskor och fotvårtor typ.. Men himla roligt är det ju, så lite äckligheter kan man väl stå ut med kanske 😌 Så här såg jag ut innan badhuset (alltså innan jag blev dränkt i främmande människors kiss och Gud vet vad..) 👇 Tröjan är en av presenterna som jag fick på alla hjärtans dag ❤️ älskar den! Bor i den nu. Ungarna hade jätteroligt och var i extas hela dagen (som vanligt visserligen) och däckade helt i soffan sen när vi kom hem igen 😍











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.