Week of change 🩋

AlltsĂ„ denna veckan Ă€r sĂ„ spĂ€nnande pĂ„ mĂ„nga olika sĂ€tt! Tycker det Ă€r sĂ„ roligt att just denna mĂ„ndagen, och med den starten pĂ„ just denna veckan, Ă€ntligen Ă€r hĂ€r đŸ™†đŸŒ Massor med förĂ€ndringar kommer ske i samband med denna veckas slut!
    1. Detta Ă€r sista veckan som vi bor i denna lĂ€genheten! Har bott hĂ€r nu i 5,5 Ă„r och jag dööör för en förĂ€ndring 😁
    2. Detta Ă€r vĂ„r sista semestervecka för denna sommaren. Vet egentligen inte varför jag tycker det Ă€r sĂ„ kul, Ă€lskar ju bĂ„de sommar och semester đŸ€”đŸ™„ men tycker samtidigt att det Ă€r sĂ„Ă„Ă„ roligt och spĂ€nnande att fĂ„ börja skolan igen! PĂ„ RIKTIGT ! Riktiga lektioner och en riktig klass, inte bara distans..đŸ€“
Okej det var nog bara 2 förĂ€ndringar dĂ„.. men tvĂ„ STORA förĂ€ndringar Ă€ndĂ„. Tycker jag i alla fall. Och denna veckan Ă€r den sista innan allt det! Hur kul Ă€r inte det?! đŸ™†đŸŒ Bild frĂ„n nĂ„gon mĂ„nad sen, som jag av nĂ„gon anledning (?) inte lagt upp tidigare. Ser ni trollslĂ€ndan som susar runt ovanför mitt huvud? Den fanns med pĂ„ flera olika bilder fast pĂ„ olika stĂ€llen under denna sessionen 😍











Kom ihÄg mig?
Kathrinea Living

EnsamstÄende mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 Är och Julian 3 Är. I SkÄnes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.