No motivation tuesday 🙄

När man har noll motivation till att göra någonting överhuvudtaget, speciellt inte köra ett tidigt morgonpass.. Men man gör det i alla fall! 💪 Även om jag på riktigt helt glädjelöst TVINGADE mig igenom hela passet så gav det mig trots allt positiv energi när det väl var klart. Jag känner mig nästan till och med gladare (eller stoltare kanske) efter att ha kört ett pass som jag absolut inte ville köra än när jag varit supertaggad innan ett pass. Och nej jag tränar uppenbarligen inte för att jag på något sätt vill gå ner i vikt.. tvärtom vill jag gärna gå upp ett par kilo och mina träningspass går enbart ut på att bygga upp kroppen, bli mer flexibel samt öka aptiten 🤗











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.