Första dagen i skolan 💙

Nu är inskolningen klar och idag är Nickolaiys första riktiga dag i skolan! Känns så bra att jag kommer vara ledig hans första två veckor innan höstterminen drar igång för min del. Så nu i början kommer han bara gå sina 5 obligatoriska skoltimmar och sen hämtar jag honom. Det blir en skön mjukstart för honom tänker jag, så han hinner vänja sig vid allt det nya och lära känna sina klasskompisar i lugn och ro. Sedan kommer han få gå på fritids några timmar på eftermiddagarna men så länge jag är student så kommer vardagarna vara väldigt mjuka och inte så långa för våran del, så det känns skönt! Imorse överraskade vi honom med en alldeles egen skolväska, med massa roliga fack som han kan gömma sin goda fika i 🤗











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.