Inbakad i hundar

Godmorgon, här har vi precis kört ett litet morgonträningspass och sen blev det myshög i sängen. Låter kanske knepigt men så här ser det ut 
(null)
 
Den lille morgonpigge är vaken, som ni ser, och Laiylaiy sover fortfarande gott 🙃 
 
Jag är lite chockad över att det redan är fredag nu?! Vart tog veckan vägen? Just nu känns det som jag sitter så nedgrävd i pluggandet att jag knappt vet vilken dag det är längre 🙄 Helgen då? Ungarna har tjatat ett tag om att de vill sova över hos mormor. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska hänga med upp, så mysigt där ute i skogen, eller stanna hemma och plugga undan så mycket jag kan. För det är ju precis det jag behöver.. plugga ännu lite mer haha 🤦🏼‍♀️
  (null)

 




Pärla    •  

Mysig start på dagen! Fattar inte heller var veckan tog vägen, helt sjukt att det är helg ännu. Hoppas ni får en bra helg oavsett vad du väljer att göra

Elisa    •  

Förstår att myset i skogen lockar! Hade det gjort för mig med. Men det kan ju vara skönt att få plugga ostört också om det nu behövs. :)
Ser sjukt mysigt ut att ligga där i sängen med goa hundar. :)

Michaela    •  

Låter som en fantastisk start på dagen 😍 Skogen är verkligen mysig, man finner ett annat slags lugn tycker jag 🙂

Marie    •  

Men oh så mysigt att ligga där och mysa med både barn och hundar, det saknar jag =D

Trollkatt    •  

Haha, vad bra att du får aktiv hjälp med pluggandet där 😆. Är det skog dit de ska så hade nog jag följt med, och försökt intala mig själv att man kan plugga där med 🤪.

Johanna    •  

Vilken härlig start på dagen ! Är super mysigt ut ! Åh skogen lät inte helt fel ! Håller med ! Veckan har gått sjukt snabbt ?! Var nyss måndag 🤣

Ullie    •  

Va mysigt morgon
Ja men kan va det de mysigt o åka på landet ?
Önskar Er en fortsatt bra fredag kram

Sofia Hult    •  

Härligt sätt att börja med träning på morgonkvisten. Njut av att ditt barn är morronpigg om några år sover han nog bort halva dagarna.


så söt hund ni har

Evahle - en blogg om psykisk hälsa    •  

Veckan har gått så fort! Vilken mysig morgon :)

Jennysvardag    •  

Veckorna går verkligen för fort. Så härligt det låter att kunna gå i skogen och njuta. Välj det som känns bäst för dig. Ser mysigt ut att ligga bredvid hundarna

Anonym    •  

Jag tänker att du kanske behöver en paus i skogen för att kunna få in mer plugg? Du kan ju å andra sidan koppla av med en promenad för att ladda batterierna när du är själv, två flugor i en smäll liksom?

Madde    •  

Ser så mysigt ut med hundmyset i sängen. Saknar verkligen en hund så mycket

Så mysigt det låter :D. Ser verkligen mysigt ut med att få sällskap så där med hundar :). Härligt att få träna på morgonen. Jag skulle behöva gå ut på en morgonpromenad men lär inte bli imorgon, sonens pappa flyttar så just nu är det fokus :). Han flyttar alltså från sin lägenhet till ett hus :)

Lillan    •  

Gud vilken mysig morgon sådär vill ja ha varje dag 😇😍Ja denna vecka har gått alldeles för fort kan ja tycka 😂

Michelle    •  

Så härligt med ett tränings pass :) jag tränande oxå idag :) trevligt att de ska få träffa sin mormor 💕

Sarah    •  

Veckorna går verkligen fort :/ Hoppas att du kan följa med och sova över hos din mamma :)

Amanda    •  

Vad mysigt det ser ut att bara ta det lugnt i sängen. Hundarna ser ut att trivas där😊

Hanna Karlsson    •  

Härligt med morgonträning! Vilket svårt val, vet inte vad jag själv valt. Både ostörd pluggtid och att få vara ute i skogen låter riktigt härligt. Men kan du inte göra både och? Ta med böckerna och plugga och så kanske mormor kan hitta på roliga saker med barnen. :-)

Emelie    •  

Så härligt med helg, äntligen! 😊 låter riktigt skönt att få åka till din mamma och vara nära naturen på det sättet 😊

Johanna    •  

Men följ med till mormor, ta en pause i pluggandet och mys i skogen. Så himla härligt ju! Det är trots allt vår, strålande sol och så härligt. Ha en fin helg. Kram

Kamilla    •  

Ja hundarna har verkligen bakat in dig i sängen. Kul att vara poppis. Hur blev det åkte pojkarna till mormor? Hoppas du hinner plugga en stund i helgen. Så jobbigt när man har pluggsaker över sig men inte finner tid till dem

Emma Engström    •  

Men åh vilka härliga bilder! :D <3

Sandra    •  

Vilken mysig pluggkompis du fått bredvid dig ❤
Ser ut som en fantastisk morgon för er ❤

Ullie    •  

hoppas att ni har en fin helg va ni än hittar på
vila sol o häärligt att umgås kram kram










Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.