Sommarlov đŸŒ»đŸ‘™đŸŒž

SĂ„ Ă€r sommarlovet Ă€ntligen hĂ€r Ă€ven för barnens del och sommarkĂ€nslan har dĂ€rmed infunnit sig till max 🌞
(null)

För min del har sommarkursen rullat igĂ„ng och jag har precis skrivit klart första delprovet, sĂ„ det kĂ€nns bra. Distanskurser under somrarna Ă€r verkligen drömmen nĂ€r man har barn! DĂ„ man sjĂ€lv kan lĂ€gga upp sitt schema lite hur man vill eller Ă„ka ivĂ€g pĂ„ spontana utflykter om man fĂ„r lust. Barnen fĂ„r dessutom friheten att sjĂ€lva kunna vĂ€lja frĂ„n dag till dag om de vill gĂ„ pĂ„ fritids eller stanna hemma, vilket helt klart Ă€r det största plusset. Planen frĂ„n början var egentligen att spendera en stor del av sommaren i Danmark dĂ„ de har sĂ„ mĂ„nga roliga sommarland dĂ€r som vi gĂ€rna vill besöka. Men vi fĂ„r nog skjuta upp den planen till nĂ€sta sommar ser det ut som 🙃 Som tur Ă€r sĂ„ finns det ju massa roliga sommaraktiviteter hĂ€r i SkĂ„ne ocksĂ„ sĂ„ vi lĂ€r nog inte lida nĂ„gon nöd đŸ€—

(null)



PĂ€rla    ‱  

Skönt med sommarlov 😍 LĂ„ter perfekt med distanskurser pĂ„ sommaren 👌 Ja Ă„rets sommar blir inte riktigt som planerat men sĂ„ mycket fina saker jag upptĂ€ckt hĂ€r hemma istĂ€llet.

Svar: Ja men precis, allting hĂ€r runt omkring kĂ€nns nĂ€stan lite extra fint nu đŸ„°
Kathrinea Living

Fröken Rödlök    ‱  

Åh vad bra det lĂ„ter att kunna anpassa studier och barn efter dag och sĂ„ 😊 Hoppas du fĂ„r bra resultat pĂ„ din uppgift.

Diana    ‱  

Vad hĂ€rligt det verkar vara med distanskurser 😃 Kalasbra att kunna lĂ€gga upp studierna sjĂ€lv och anpassa utflykter efter det. SkĂ„ne Ă€r verkligen fint pĂ„ sommaren, bor ocksĂ„ i SkĂ„ne 😃 Skulle varit kul att Ă„ka till Danmark en svĂ€ng i sommar men det fĂ„r bli nĂ€sta Ă„r, precis som du beskriver. Kram

Madde    ‱  

jag studerar "normala skoltider" Vilket gör att skolan fortsĂ€tter pĂ„ distans hela hösten. ÄLSKAR de

charlottelinden.se    ‱  

Kan verkligen förstÄ att distansstudier Àr perfekt nÀr man har barn. Jag har sjÀlv lÀst pÄ distans merparten av min utbildning och jag Àlskar det. Har dock inga barn, men precis som du sÀger blir ju friheten mycket större med distansstudier oavsett barn eller icke :)

nouw.com/sannaevelyne    ‱  

SĂ„ hĂ€rligt med sommarlov 😍 och förstĂ„r att det Ă€r skönt med distanskurs pĂ„ sommaren :)

Amanda    ‱  

LĂ„ter ju helt underbart att kunna avgöra lite frit om hur dagarna ska bli lite granna ❀

Tess    ‱  

Gud va skönt med sommarlov vĂ€nnen đŸ˜â€ïž SĂ„nt man behöver! Sen distans kurser har ja provat pĂ„ men Ă€r sĂ„ svĂ„rt för mig o fokusera mig hahah bĂ€st Ă„ va pĂ„ plats o plugga ;)

Jessica    ‱  

HĂ„ller med dig helt, att plugga pĂ„ distans Ă€r ju toppen pĂ„ sĂ„ mĂ„nga sĂ€tt, bara att kunna styra upp dagarna sjĂ€lv Ă€r ju en sĂ„n frihet❀

Anonym    ‱  

SÄ hÀrligt med sommarlov. Kommer ihÄg sjÀlv hur det var nÀr man var liten och skulle fÄ sommarlov, man hade sÄ mycket energi hela dagarna och var överlycklig.
Vilken underbar kÀnsla att kunna lÀgga sitt egna schema och fÄ mer tid med barnen. Hoppas ni fÄr en fantastisk sommar trots att den inte blev som planerat pga Corona <3

Amanda    ‱  

Åh vad hĂ€rligt att kunna anpassa dagarna efter barn och pluggning

Diana Saelöen    ‱  

Ser helt underbart ut, jag Àlskar lupiner Àven om de anses vara ett farligt ogrÀs som tar över annan vÀxtlighet...sÄ jag har planterat sÄdana i min trÀdgÄrd.... Vad pluggar du för nÄgot? jag Àlskar distansstudier...det Àr helt perfekt. önskar dig en fin dag.

Tess    ‱  

LĂ„ter ju helt fantastiskt :) ser underbart ut

Tess    ‱  

LĂ„ter ju helt fantastiskt :) ser underbart ut










Kom ihÄg mig?
Kathrinea Living

EnsamstÄende mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 Är och Julian 3 Är. I SkÄnes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.