Godmorgon fredag! ✨⭐️✨

Äntligen va?! Ska bli riktigt skönt med helg nu efter en minst sagt händelserik vecka.. igår var jag så trött att jag somnade redan vid halv 9, vilket resulterade i att jag vaknade klockan 3 imorse och var hur pigg som helst 🙄 Om man ska se till fördelen med det så är morgontimmarna verkligen de bästa för mig när det kommer till studiefokus. Så jag har lyckats ta mig igenom några kapitel av kurslitteraturen nu, vilket faktiskt är ett jätteskönt sätt att väcka huvudet på. 
(null)
 
Nu vaknade Julian precis också, han har alltid varit den morgonpigge av killarna medan Nickolaiy gärna sover till 9 om han kan. Tyvärr börjar ju skolan klockan 8 så jag måste alltid dra upp honom senast halv 8 så han hinner piggna till och äta lite frukost. Sen vi flyttade och Nickolaiy börjat skolan så tar det oss bara 5 minuter att gå dit, det är sååå himla skönt! I alla de 5 åren han gick på förskola så hade vi 40 minuters promenad dit och så klart lika långt hem igen. Så där gick jag fram och tillbaka 4 gånger om dagen 5 dagar i veckan genom alla väder. Så inte är det väl så konstigt att min kropp höll sig i supertrim genom småbarnsåren 🤗
(null)
(null)
 
 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.