Är det melodifestivalen eller?

Vi har missat att kolla på de andra mellisarna, förutom en vi råkade ramla in på för någon vecka sedan då.. Men ikväll hade jag faktiskt koll på det och Julian hjälpte mig att fixa lite mys till oss 🍓🍫🧁
(null)
(null)

 Är lite osäker på om det är final eller semifinal dock? 🤷🏼‍♀️ Strunt samma.. våran röst går i vilket fall som helst till denne snubben 👇 
(null)

Huuur kan man inte älska jojk och naturmusik liksom! Alla de andra låtarna (som jag hört hittills i varje fall) är så himla plain.. men jojken, den är ju helt underbar. Vill nästan springa ut och dansa runt i skogen ju 🧝🏼‍♀️🌿






Angelica Wåhlin    •  

Hoppas ni får en mysig kväll!

Ullie    •  

japp finalen och john lundvik e inte min smak eller favvo låt men ja vi får se hur det går
hoppas ni fick en mys kväll klart man ska mysa va ju bra kväll o välja titta då =)

charlottelinden.se    •  

Åh, så mysigt ni hade det : ) Jag har inte heller följt delfinalerna men tittade idag då min sambo är en riktig Mellofantast. Jag hejade på John Lundvik så är nöjd med resultatet :D

Sara Stödberg    •  

Först och främst; tack snälla för dina fina ord hos mig.
Jag är inget fan av mellon direkt men i det där sällskapet och med de tilltuggen så kanske till och med jag skulle kunna tycka att mellon är rätt okej tidsfördriv!

Kamilla    •  

Japp ikväll var det den stora finalen. Jag hejade på Hanna & Liamdo. Lundvik är också bra och kan säkert ha en stor chans i den stora tävlingen

Amanda    •  

Jag har inte heller tittat i år och det känns heller inte som man har missat något, Den tallriken såg riktigt god ut får jag säga och chips också. Muummms :)

Lexochlogan    •  

Vilket härligt mellomys ni fixat. Vi kollade lite på mellofinalen idag men är mitt i läggningen av barnen så jag hörde bara vem som vann sen somnade jag också 😍 tur var väl det när barnen vaknat båda nu mitt i natten 🙈😂

Emelie    •  

Jag älskar mello så vi har kikat på alla program! gillade också Jons bidrag 😊

Michelle    •  

Å va myssigt ni verkar haft det , jag har totalt missat allt - med flit . För hörde det bara fiasko i år så då orkade jag inte kolla . 💕

Ullie    •  

åhh men va mysigt ni hade det
sånt gillar ja me mysa med godis popcorn framför tv med filt oxå hi hi roliga barn
vi har samma byrå att ha tv på =) kul vi tog denna då vi flyttade hit o slängde den andra som väde bly o va gammal så ja den blev kvar än hi hi men funkar det me










Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.