Söndags filosofi 🤔💡

Jag och Julian (och vovvarna) har varit ute och lekt hela förmiddagen så nu var det skönt att komma in och bara sätta oss i soffan och göra ingenting speciellt alls. Julian spelar på min telefon och jag sitter med datorn och uppdaterar den resterande världen om vårt supermegajätteintressanta liv.. 👀
 
Så.. idag har jag funderat lite, på helt oväsentliga saker.. Och kommit fram till att det enda som jag ibland saknar från vår förra lägenhet, (bortsett från mentalt friska grannar då hehe 🤫) är ju den där rutschkanan vi hade i trappan!
(null)
 
Och alltså nej.. den var ju inte så jättebekväm.. MEN vi hade jätteroligt varje gång vi skulle gå ut och in. Alltså jag kan ju säga så här, angående mitt känsloliv, att sorg och smärta.. det läker ganska så fort och glöms bort/struntas i. Men glädje och kärlek däremot! Ojojoj det försvinner aldrig! Det bär vi föralltid med oss i våra hjärtan. Och mina barns skratt! Hur skulle jag någonsin kunna glömma det underbara ljudet och alla de varma känslor det väcker i min själ? ❤️ 
(null)
 


www.nouw.com/sannaevelyne    •  

Förstår att ni har haft mycket skratt när ni åkte på "rutschkanan". Tänk vad varm i hjärtat man kan bli av vissa minnen :)

Jennysvardag    •  

Jag kan förstå att den rutschkanan var väldigt rolig för din son. Så härligt med utelek hela förmiddagen :)

Pärla    •  

Skönt med en ute dag nu när vädret varit lite bättre! Haha så knasigt men jag förstår ni hade det kul, det ser roligt ut!

Inne hos Ina    •  

Vad skönt att vara ute en stund. Här har det blåst så mycket sån jag har bara varit ute och handlat mat en sväng. Men det är ju skönt med frisk luft.

Mirre    •  

Ohh mysigt med utelek hela dagen, härligt att se trötta barn efter det

Trollkatt    •  

Vad fint skrivet om känslorna! Jag önskar att jag var lite mer så också, glädjen är absolut nära, men svårt att komma över att själsfränden lämnade. När jag tror jag sörjt klart börjar jag drömma om honom varje natt ist. Galet!
Haha, kul med rustchkana inne såklart, när de blir äldre kan ju alltid trappräcken fungera ;-D.

Madde    •  

Förstår att ni gillade den rutchkanan. Barn brukar alltid hitta det roliga i det lilla och sådant vi andra inte riktigt förstår-

Sarah    •  

Vad roligt att ha varit ute och lekt med hundarna :) Skönt att du inte saknar mer än den :)

Hanna Karlsson    •  

Vad roligt att vara ute hela förmiddagen. Kan tänka mig att rutschkanan är väldigt rolig att åka på. Härliga bilder på er i rutschkanan!

Kamilla    •  

Det är så sant att glädje alltid finns kvar i det som varit positivt men också tvärtom. Rutschkanan var kul att glida ner i.

Amanda    •  

Vilken härlig och skön söndag ni har haft. Ja barn fyller en verkligen med så mycket kärlek :)

Yela    •  

Men så himla härligt med en massa lek utomhus! Verkligen så härliga bilder på er & vilken kul rutchkana 😃

Ullie    •  

ja smärtan är svår att glömma men roligheter övevinner ofta o en sån sak är så skoj och man mår bätre utav bara de
härligt med barnskratt

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap    •  

Men så gulligt :D

Michelle    •  

Va roligt o leka med hundarna rn hel förmiddag och härligt o va ute tillsammans :)

Sandra    •  

Du förklarar känslor så bra och så länge glädjen tar över så är man på rätt väg tycker jag ❤










Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.