Ungar från golv till tak 🐒💆🏼‍♀️

Idag har det varit full fart här hemma från morgon till kväll. Hela förmiddagen har jag bara läst och läst. Ska snart påbörja min skriftliga inlämningsuppgift som jag har i sommarkursen, och jag vill gärna hinna läsa igenom hela boken först för att få in helheten (alltså typ 500 sidor..) som tur är så gillar jag ju att plugga så är väl kanske lite därför jag aldrig slutar med det också. 🙃
 
På eftermiddagen hade killarna 2 kompisar med sig hem från dagis så de fyra har röjt runt tillsammans med halva gårdens ungar (som btw också alltid ramlar in här hemma lite titt som tätt..) Känns som jag återupplever min egen barndom igen fast genom mina barn nu, hela grannskapets ungar sprang alltid in och ut hos oss också. Och jag ÄLSKADE min barndom! Minns den som så härlig, somrig och liksom fri på något sätt. Så känns helt underbart om mina barn också kan få växa upp med samma fria och lyckliga känsla med massa lek och bus dagarna i ända ❤️
 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.