Peter kom med världens bästa present till oss igår! 🥰

Han bara dök upp hos oss igårkväll utan förvarning och som överraskning hade han vår älskade Malka med sig! Som vi har saknat henne alltså! Helt underbart att ha henne hemma igen efter att hon varit hos min mamma nu i typ 2 månader 🙄 Men jag har haft så galet mycket i skolan och sen blev Julian sjuk också ovanpå allt, så kändes som det var bättre för henne att stanna kvar där uppe i skogen tills det lugnat ner sig lite här hemma.. Hon är ju trots allt en gammal dam nu, kan knappt förstå att hon ska fylla 13 år detta året 🙊 Fick henne när jag låg i skilsmässa för nästan 10 år sedan nu (!) och sedan den dagen har hon verkligen varit min partner in crime genom många av livets olika törnar, min Malka ❤️
(null)

I alla fall.. så gick vi allihopa och köpte lite fredagsmys och kollade på Simpsons igår precis som förr i tiden, kändes lite nostalgiskt faktiskt. Jag och Peter var verkligen världens sämsta syskon när vi var barn, vi bråkade KONSTANT! Enda gången vi faktiskt kunde sitta ner bredvid varandra utan att halvt slå ihjäl varandra var när det var Simpsons på TV. Tycker faktiskt ganska synd om min mamma när jag tänker tillbaka på det.. Något av det värsta jag vet är ju när mina ungar bråkar med varandra, vi är ju en familj och ska älska varandra och stötta varandra i vått och torrt, oavsett vad! Som tur är så är mina barn inte alls så som jag och min bror var haha! Visst händer det att de flyger på varandra ibland i perioder, men för det mesta så är dem väldigt omhändertagande och hjälpsamma mot varandra vilket på riktigt ger mig den största lyckan i livet varje dag! Och jag och Peter har ju som också tur är vuxit ifrån det där bråkiga nu och slår såklart inte alls ihjäl varandra längre.. Ärligt talat hade jag inte haft en chans mot honom nu då han växte om mig för länge sen, och nu är typ dubbelt så stor som mig.. 🙄 så nu är det minsann bäst att vara snäll 😇
(null)












Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.