Söndagar är till för att njutas av 🌿☀️🌷

Godmorgon söndag ☀️ Här har vi inte stigit upp ur sängen än, eller jag och vovvarna har inte stigit upp än.. Julian har varit uppe sen halv 7 och spelat x-box och jag har bara legat här och njutit av söndagslugnet. Älskar som sagt att vakna till solen, kan ju inte bli annat än en bra dag när solens strålar redan lyser upp världen 🌞 Planerna för idag är inte så stora, vi ska mest hänga på lekplatsen med några kompisar och sen handla lite till Julians födelsedag. Han fyller 5 på tisdag, känns så knasigt att min minsting inte är så liten längre. Ibland känns det som att han fortfarande är min lilla bebis och i nästa sekund är han hur stor som helst och klarat allt utan min hjälp 🤷🏼‍♀️
(null)(null)     
  Längtar tills trädet utanför mitt fönster börjar bli grönt igen, så vackert och fridfullt att ligga och titta på 🌳🌿
 
 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.