Sista kvällen som 4-åring 👶🏽😍

Alltså imorgon fyller min lille plutt 5 år! Hur kan det redan ha gått 5 år sedan han var min lille minibebis? 😭❤️ Han föddes så kvickt och enkelt 1 månad tidigare än beräknat - liten och stark, redan då 🤗 
(null)
(null)
 
 Jag har laddat upp med lite olika godsaker som jag gömt undan i skåpen så ungarna blir överraskade imorgonbitti, visst är födelsedagar något av det roligaste som finns? I alla fall andras födelsedagar! Själv slutade jag ju fylla år för rätt så många år sedan, forever young liksom.. 💁🏼‍♀️ 
 
Så dessa bilderna från tidigare ikväll är alltså de allra sista bilderna på en 4-årig liten Julian 🙆🏼‍♀️🤱🏼
(null)
(null)
(null)
 
Och med uppflätad fläta i mitten.. Alltså deeet håret! Afro är väl ändå något av det coolaste hår som finns 😍 
(null)
 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.