Naturens energiboost 🌅

AlltsĂ„ jag ÄLSKAR att vakna upp till soluppgĂ„ngen! Och jag Ă€lskar alla stora fönster i denna lĂ€genhet som lĂ„ter mig njuta av bĂ„de soluppgĂ„ng och solnedgĂ„ng i bekvĂ€mligheten av mitt eget hem! Dessa bilder Ă€r frĂ„n September, första morgonen vi vaknade upp i vĂ„r nya lĂ€genhet och jag insĂ„g att vi hade en perfekt vy av soluppgĂ„ngen rakt framför nĂ€san. Gissa vilken lycka för nĂ„gon som mig! đŸ§šâ€â™€ïžđŸ˜
(null)
(null)

Förut var jag tvungen att ta mig ut och gĂ„ en bra bit bort för att komma till ett bra stĂ€lle att titta pĂ„ soluppgĂ„ngen om morgnarna och gĂ„ en bra bit Ă„t andra hĂ„llet för att ha en chans att se solnedgĂ„ngen om kvĂ€llarna. Jag gjorde ju det vĂ€ldigt ofta dock, speciellt om vĂ„rar och höstar dĂ„ tiderna för upp- och nedgĂ„ngar Ă€r som rimligast med tanke pĂ„ vardagsrutiner och familjepusslet.. Men jag har alltid tyckt att de Ă€r sĂ„ vĂ€rt! Det ger mig en sĂ„ skön kĂ€nsla av harmoni och balans, och Ă€ven av uppskattning av nuet och varje dag som den gĂ„va som den faktiskt Ă€r đŸ™â€ïž

(null)
(null)
(null)
(null)












Kom ihÄg mig?
Kathrinea Living

EnsamstÄende mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 Är och Julian 3 Är. I SkÄnes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.