Nyinflyttade! 📩✹

Nu har vi Ă€ntligen flyttat och allt gick sĂ„ snabbt och smidigt! Alla vĂ„ra grejer lyckades bli nerskruvade, flyttade och dessutom uppskruvade igen i nya lĂ€genheten pĂ„ en och samma dag. Tack vare att vi fick vĂ€rldens bĂ€sta hjĂ€lp av familj och vĂ€nner! ❀ Och jag som trodde det skulle vara vĂ€lbehövligt att ha en dubbelmĂ„nad med bĂ„da lĂ€genheterna för att vi skulle kunna hinna med allt.. Aningen felberĂ€knat va 😅 VĂ„rt internet var det som tog lĂ€ngst tid pĂ„ sig att flytta in, trots att jag bestĂ€llde det nĂ€stan 2 mĂ„nader i förvĂ€g.. 🙄 Men nu Ă€r det igĂ„ng och jag har hunnit ta igen alla skolmail och administrativt arbete som jag inte kunde fixa frĂ„n telefonen. Även skolan Ă€r igĂ„ng nu för min del och jag har upptĂ€ckt att det stannar en buss i princip utanför min dörr som kör hela vĂ€gen till skolan! SĂ„Ă„Ă„ smidigt! Har aldrig bott sĂ„ bekvĂ€mt innan utan har i hela mitt liv behövt promenera (eller springa eftersom jag alltid Ă€r sen 👀) typ en halvtimme för att komma till tĂ„g/buss.. Men nu hoppar jag bara pĂ„ bussen och dĂ€r kan jag sitta och jobba med Instagram eller bloggen (som nu! Ă€r pĂ„vĂ€g hem đŸ€—) Eller sĂ„ kan man ju sĂ„klart plugga pĂ„ bussen ocksĂ„. Om man orkar. eller typ.. vill 🙄











Kom ihÄg mig?
Kathrinea Living

EnsamstÄende mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 Är och Julian 3 Är. I SkÄnes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.