Zombiemood on ✔️

 
Det är så jag har känt mig idag. Sååå trött och såå lättirriterad! 🤯 Vissa dagar är ju faktiskt så också, även om man oftast inte pratar så mycket om den sidan av livet 💁🏼‍♀️ Blev nog triggat av hög stress i skolan samt att jag sovit lite halv dåligt i natt, då först den ena ungen vaknade och kom in till mig och sen den andra. Mysigt att sova bredvid ungarna visserligen! Men det stör ju sömnen en aning när man måste gå upp och tvinga dem kissa först innan de får lägga sig i min säng. Vill helst slippa vakna i en blöt pöl, inte världens mysigaste sätt att starta dagen på liksom 🙈 Men jag har trots svajande humör tagit mig i kragen idag och tvingat mig själv att plöja igenom artiklarna som jag måste ha koll på inför seminariet vi har på måndag. Denna helgen ska vi åka iväg på en liten familjetripp till Köpenhamn, så jag vill helst få undan så mycket plugg som möjligt innan. Så jag kan känna mig fri och slippa tänka på skolan när vi är där 🤗 När ungarna kommit hem från skola och dagis och jag kunde släppa plugget ett tag så vände humöret direkt och vi har haft en jättemysig eftermiddag och pysslat en massa tillsammans. Så nu på kvällskvisten känner jag mig laddad med ny energi och är taggad på att ta tag i plugget en omgång till. Är faktiskt stolt över mig själv idag som lyckades hålla mig till planeringen ändå! Trots dagens zombiemood.. 🧟‍♀️











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.