Tidsfördriv 🕰😶

Just nu i denna sekund sitter jag i skolan och är aningen uttråkad (vi har diskussioner i basgrupper nu i en halvtimme, och jag har inte varit i en basgrupp eftersom jag hade eget schema med individuella kompletteringar under första delkursen..) Så jag passade på att fixa med ett samarbete som jag hade på instagram under tiden. Känner mig väldigt tidseffektiv idag, måndagar är verkligen min dag! 💪🔥 I förra veckan var vi ute på shoppingtur för att handla inför halloween, planerar en liten halloween fest för ungarna 🎃👻 och Laiy hittade en jättecool tröja som han ville ha. Jag har inte velat köpa någon av dessa (tydligen jättepopulära) kläder med paljetter som skiftar färg, eftersom jag tänkt att de säkert ändå inte håller i tvätten så kändes helt olönt.. Men Laiy har tjatat länge om att vi ska köpa en sådan och han insisterar på att de visst håller i tvätten då han tydligen har en med en glass på hos sin pappa. Så när vi hittade denna coola med dödskallen på så gav jag med mig och lät honom köpa den. Och gissa om han haft den på sig VARJE DAG sen han fick den 😅 börjar bli väldigt dags att tvätta den nu 👀 ska bli spännande att se om den håller 😁











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.