En efterlängtat fri dag

Vår lördag startade så bra idag! För det första så fick jag en rejäl sovmorgon imorse, enda till klockan 8 sov jag!! GALET länge jag vet.. 👀 åtminstone så är det det när man har en inre klocka som tror att 02.30 = morgon.. 🙃 Sen lämnade vi av Nickolaiy på frukostkalas hos hans "kompis" (flickvän 💏) Nea. Och ja det ligger nog något i det där med att pojkar väljer flickvänner som påminner om deras mamma, i alla fall med namnet i detta fallet. Nea - KathriNEA, jag kallades dessutom nea i gymnasiet 🤗 och så klart min förstföddes första flickvän heter Nea då, så gulligt! Blev verkligen ett sista minuten kalas för Laiys del som ju egentligen skulle varit på sin pappahelg nu. Men när hans pappa kom för att hämta honom så ville han inte följa med så så blev det med det. Istället fick vi snabbt sticka iväg igår kväll för att i all hast hitta en present till Nea, kändes lite oplanerat och jag tycker det är såå svårt med presenter. Landade på en dagbok tillslut då Laiy älskar att skriva i dagböcker själv. Tydligen gick det hem hos henne också för dem hade suttit och skrivit i den tillsammans sen halva kalaset 😋 Och så här stilig får man vara när man ska gå på flickkalas (han var den enda killen där 🤗) 👇 Var lite kallt och regnigt hela morgonen men på eftermiddagen sprack det upp och solen kom och värmde så skönt. Så vi gick ut på en långpromenad allihopa längs havet, så både ungar och hundar (och mamma) fick rasa av sig ordentligt. Tycker det är så skönt att vi har så nära till havet nu sen vi flyttat - 5 minuters promenad så är vi där! Älskar havet! 😍 Och skogen! Och åkrarna! Och ängar! Och öknar! Och.. ja typ allt som har med naturen att göra egentligen 🙄 havet är underbart i alla fall, vi går dit jätteofta nu när vi bor så nära. Kunde dock inte ta några bilder vid havet idag för min mobil dog efter jag tagit dessa 👇🙃 När vi kom hem igen gosade hundarna och ungarna ner sig i soffan framför en film och jag passade på att köra ett träningspass. Har velat testa proteinglass ett tag så det fick bli som en belöning efter träningen, ungarna fick varsin vanlig glass istället. Undrar hur bra alla de här olika proteingrejerna som säljs överallt är egentligen.. känns som det mest är någon försäljningsgrej för att företagen ska tjäna massa pengar.. men jaja god var denna i vilket fall som 🤷🏼‍♀️











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.