Det där med att vara morgonpigg..

Extremt morgonpigg.

Klockan är 4 på morgonen just nu och jag har varit vaken sen halv 3 🙋🏼‍♀️ Jag vaknade av mig själv och var såå pigg, mobilen var urladdad och vilka stenålders människor äger klockor nuförtiden liksom 🤷🏼‍♀️ kanske borde jag skaffa mig en? Fast nä.. tycker dem är så fula och tråkiga 🤦🏼‍♀️ skapar dessutom lite extra spänning i tillvaron att inte ha stenkoll på hur många sekunder/minuter/år man råkar vara sen till någonting.. Alltså, med min inre klocka som min enda guide.. så var jag bombsäker på att det var morgon och skuttade glatt upp och började checka av morgonrutinerna. När mobilen sedan gick igång såg jag att klockan bara var 02.36. Och då kan man ju fråga sig, är detta mitt i natten eller egentligen en väldigt tidig morgon? 👀 Tolkningsbart, helt klart!











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.