Då håller vi långhelg 💎

Imorse vaknade Nickolaiy med feber så det blev ingen skola/dagis för våran del idag. Och eftersom man kör på en feberfri dag så blir det inget imorgon heller och helgen är därmed igång! 🙆🏼‍♀️💃 En läxa Laiy har i förskolan är att han får välja 1 bok i veckan på skolbiblioteket som han ska läsa hemma och sen rita en teckning av vad boken handlade om. Lycklig blev väl han som hittade en bok som handlade om hajar! Hans favorit blev valhajen, som är den största men också den snällaste av alla hajar 🦈 Så vad ska vi göra denna helgen då? Tja med sjuka barn blir det inte några utflykter i alla fall.. Så massor med fix här hemma får det bli! Behövs ändå eftersom det har varit så mycket i skolan nu vid terminsstarten så vill fixa lite med inredning och så där, har inte fått upp några tavlor än tex. Köpte en ny garderob förra helgen i alla fall som jag och min mamma lyckades få ihop helt själva! Tog typ hela helgen, men ändå.. sen fick pappa komma och sätta fast dörrarna så det blev rätt med gångjärnen men.. NÄSTAN helt själva då 👀 vilket fall som helst så är jag supernöjd med den, tycker den är så snygg! 👇 vit, clean, rymlig och allt som oftast står det dessutom en sjukt snygg tjej och tittar på mig genom spegeln 🙊😍











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.