Såå nervös just nu 🤭

Är på väg till universitetet nu för att skriva salstenta, alltså hur många tentor man än skrivit i sitt liv så vänjer man sig nog aldrig ändå. Känns som jag är lika nervös varje gång. Men ska bli så skönt när det är över och man kan slappna av lite igen, ska fira helg till max sen alltså! Försöka släppa in julen lite och så där 🤗 Min faster fick komma och passa ungarna och hundarna idag ifall tentan skulle ta så pass lång tid att jag inte skulle hinna hämta på dagis och skola. Tror dock inte det, men lika bra att vara på säkra sidan så jag kan slappna av med tiden i alla fall. Vi hade lagt lite fina presenter till henne på bordet, så hoppas hon blev glad 🙃 i det guldiga paketet ligger en extra nyckel till min lägenhet så hon ska kunna komma och hjälpa mig med hundar & ungar lite oftare.. givmild present eller hur haha 😇 Fast det stora paketet innehåller ju dock en jättefin klocka som jag vet hon velat ha, så det väger väl upp kanske 😉 Jaja nu ska jag återgå till min tentastress.. Blir inlåst i salen kl 13 så håll tummarna att jag kommer ut igen med värdigheten i behåll 😵











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.