Positiv stress när den är som bäst! ☀️

Alltså.. det är redan torsdag! 👀 Samtidigt som det verkligen känns som fredag (har haft riktig fredags feeling hela dagen) så har veckan ändå bara sprungit iväg.. Skolan tar verkligen mycket tid och energi för tillfället och dessutom så har jag några nya spännande samarbeten på gång som jag jobbar för fullt med. Det ena samarbetet speciellt är jag så himla taggad på! Hoppade verkligen upp och ner av lycka när jag läste deras samarbetsförfrågan. Ser framemot att visa er inom det närmaste 💃🏼🥰 För övrigt så har November hittills varit såå varm och skön! Till och med så att jag kunnat slänga av mig jackan vissa dagar! Och då är jag ändå normalt sett en vandrande isbit.. Blev lite glad när jag såg de nya smileysarna som kommit till iPhone, för där hittade jag ju mig själv --> 🥶 På alla sätt och vis, så talande..👀 Varenda pluggpaus jag tar passar jag på att springa ut en runda med hundarna och bara njuta av värmen och den vackra höstens alla färger. Måste verkligen ladda upp inför vinterns hårda kyla och eviga grådassighet.. Så man kanske, förhoppningsvis, kan överleva denna vintern med 😵 .. längtar till jul dock! ☃️..











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.