Mitt bröd eller min död 🔥🐿

Vaknade med sån träningsvärk i benen imorse att jag knappt kunde stiga upp ur sängen.. Och man har ju hört att det bästa botemedlet mot träningsvärk är att träna ännu mer, eller hur? 😉 Alltså körde jag på som vanligt efter mitt träningsschema ändå. Nickolaiy ville vara med på träningen så vi körde ett mag- och armpass tillsammans. Julian hejade på vid sidan av och dansade runt till musiken. (Älskar att träna till electro house mixar, riktigt sköna och peppande som träningsmusik!) Så nu får vi väl se imorgon om träning verkligen hjälper mot träningsvärk! Som tur är så har jag självstudier hela dagen så jag behöver inte röra på mig allt för mycket ifall det skulle gå åt andra hållet. För just nu känns det snarare som att jag tvärtom bara kommer ha ännu mer träningsvärk när jag vaknar imorgon bitti. Fast nu även i magen och i armarna.. Får väl försöka rulla ut ur sängen då 👀











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.