Min trygghet är ni 👩‍👦‍👦💖

Tentan gick bra! Eller det känns bra i alla fall, så just nu är jag nöjd. Och det är verkligen såå skönt (och välbehövligt!) att kunna släppa den biten en stund och inte plugga alls denna helgen! Idag åkte jag och pojkarna till Väla för att hämta min mobil. Skulle egentligen bara haft lånetelefon i 1 vecka men blev ju att jag hade den i nästan en hel månad istället.. Både för att de var jättesega med att fixa den men också för att jag var ännu segare med att åka dit och hämta den när den väl var klar 🐌👀 Jag var dock inte helt nöjd med mobilen så det blev att jag köpte en ny när vi ändå var där. Har inget som helst intresse för tekniska prylar egentligen, det enda jag typ bryr mig om är att kameran är bra och att instagram funkar. Men jag har liksom en plan med detta köpet! Som jag tror kommer göra en viss liten herre väldigt lycklig 💕 Inte så svårt att lista ut vad den planen är då kanske 🤗 Men alltså.. jag hade dock inte för fem öre tänkt på att det var black friday denna helgen.. Det var ju kaos med människor på Väla! Och jag som verkligen avskyr stora folksamlingar 🤢 Så med tacksamhet att vi trots allt inte blev alldeles nedtrampade idag, var det extra skönt att komma hem till lugnet sen igen 🙏











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.