Jag är helt förvånad

Det verkar som att träningen faktiskt har hjälpt! Jag som var så beredd på att knappt ens kunna resa mig upp när jag vaknade imorse, men istället har jag knappt någon träningsvärk alls denna dag 🤷🏼‍♀️ Men skönt är ju det! Nu ska jag banne mig köra på med mitt träningsschema till max från och med nu. Innan har jag varit lite kinkig och vissa dagar skippat träningen med den dåliga ursäkten att jag hade så himla mycket träningsvärk. Men nu när motsatsen är bevisad så kan jag ju knappast använda den ursäkten längre! 😁 På tal om något helt annat så tappade Nickolaiy sin andra tand igår! Förväntansfullt la han den i ett glas med vatten igårkväll så att tandfen skulle komma inatt och hämta den.🧚‍♀️Tycker det är så gulligt med alla dessa sagor/traditioner som vi har till barnen, även om jag egentligen tror att de är fullt medvetna om att det är vi föräldrar som bara hittar på 🙃











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.