Halloween i vårt hus 👻🎃

Vet att jag varit sämst på att uppdatera denna veckan, min mobil (som jag oftast uppdaterar ifrån) är sönder och är på lagning 😭 så jag har en lånetelefon denna veckan och har inte riktigt fått igång allt på den, mest för att jag har noll koll på mina lösenord så kan inte logga in någonstans 🙃 Men nu lyckades jag installera och logga in på Wordpress appen så här får ni ett inlägg från vårt egna lilla halloween 💀🧛🏻‍♂️ Bilderna är från i söndags då ungarna ville prova sminkningarna, så vi körde på. Och tur var det, för dagen efter fick jag lånetelefonen och vill helst inte ta massa bilder med denna, känns bara konstigt av någon anledning 🤷🏼‍♀️ Men vi firade såklart på riktigt igår också, då det faktisk var halloween. Känns som många här i Sverige firar alla andra dagar utom den dagen då det faktiskt är. Undrar lite varför 🤔 Meeen samtidigt så kan man väl aldrig fira halloween för många gånger.. eller? 🤡💃











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.