Fri som en! đŸ‘œ

Jag kĂ€nner verkligen noll stress i kroppen just nu. Veckorna Ă€r pĂ„ alla sĂ€tt fullsmockade med saker som ska göras och fixas - Pluggar ju 100%, tar ensam hand om 2 busiga ungar och 2 hundar + jobbar en del vid sidan av (dock Ă€r jag ju egen sĂ„ styr mycket tid och rum sjĂ€lv, annars hade det nog aldrig funkat..) Men Ă€ndĂ„ Ă€r det lugnt alltsĂ„, jag brukar inte kĂ€nna nĂ„gon negativ stress alls nu för tiden. Utan kĂ€nner tvĂ€rtom att jag kan njuta av varje dag och av tiden pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. Och av nĂ„gon anledning sĂ„ kĂ€nns det som att ju mer jag slappnar av och gör saker i lugn och ro, ju mer fĂ„r jag ocksĂ„ gjort. Konstig kĂ€nsla, men jag kĂ€nner mig verkligen fri! Och sjukt peppad pĂ„ samma gĂ„ng đŸ’ƒđŸŒ Jaja det var det dagboksinlĂ€gget.. 👀 Hoppas alla fĂ„r en mysig söndag 🙃











Kom ihÄg mig?
Kathrinea Living

EnsamstÄende mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 Är och Julian 3 Är. I SkÄnes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.