Barnvänliga sommardrinkar 🍹😍

Godmorgon världen ☀ Idag startar vi dagen med en somrig och riktigt god näringsboost! Veganska Yoghurtdrinkar🍹 Goda, nyttiga, enkla att göra OCH väldigt uppskattade av barnen! Fyra enkla steg:
  1. Ta fram ett glas
  2. Häll i valfri soja eller havre yoghurt (tack för visad hänsyn 🐮❤)
  3. Fyll upp med valfri fruktjuice
  4. Toppa med bär
Och voilà 👇 As simple as that! Idag kände vi för en riktigt somrig smak med en bas av Oatlys havre yoghurt med vaniljsmak (sååå god!) med Mangojuice toppad med hallon och blåbär. Jag hade en Aminopro med mangosmak istället för fruktjuice i min och gissa hur gott det var! (Den är även vegansk för er som inte redan visste det) 😊 Blanda --> beundra alla vackra färger --> Njuuut 🙏   Önskar er alla en fortsatt fantastisk dag! Nu ska jag komma igång med morgonstädningen här hemma för om några timmar kommer min faster och hälsar på oss från Spanien, som barnen har längtat efter henne!  











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.