Hej! 👋

Long time no see! HĂ€r hemma har det varit full rulle! Som vanligt dĂ„ alltsĂ„.. Massa hĂ€nder, massa fötter och sjĂ€lvklart massor med kĂ€rlek 🙃 I tisdags skrev vi kontrakt pĂ„ vĂ„r nya lĂ€genhet och timmen senare sĂ„ vann Sverige Ă„ttondelsfinalen i fotbolls VM (vilket alla sĂ€kert redan vet), vilken dag! Förra veckan lĂ„g jag i feber och idag bestĂ€mde sig febern tydligen för att komma tillbaka. Det har jag full förstĂ„else för, jag Ă€r sjukt nice att hĂ€nga ihop med đŸ’đŸŒâ€â™€ïž SĂ„ mycket fokus har legat pĂ„ att sortera alla bilder pĂ„ mina externa hĂ„rddiskar, har typ 200 000 bilder. PĂ„ riktigt alltsĂ„, jag Ă€lskar bilder! KĂ€nns som man pĂ„ nĂ„got vis lyckas fĂ„nga alla magiska ögonblick som livet har att erbjuda 😍 Jag har kĂ€nt mig för febrig för att kunna koncentrera mig pĂ„ förelĂ€sningarna jag har via studieportalen sĂ„ ungarna har ocksĂ„ fĂ„tt vara hemma frĂ„n förskolan. Som tur Ă€r sĂ„ leker de sĂ„ himla bra med varandra och Ă€r vĂ€ldigt förtjusta i att sitta och pyssla, rita och pĂ€rla sĂ„ jag har fĂ„tt vilat mycket Ă€ndĂ„. Idag har vi Ă€ven lyckats fota av lite samarbeten sĂ„ jag kĂ€nner mig nöjd med att ha lyckats jobba lite grann trots feber! Jag har ganska nyligen börjat jobba med samarbeten (eller som Influencer, tror jag det kallas) och jag tycker det Ă€r sĂ„ himla roligt! Det Ă€r ingenting som jag sjĂ€lv sökt upp utan jag blev headhuntad av ett företag som jobbar med influencers och sedan det första samarbetet sĂ„ har det bara flutit pĂ„, fler och fler företag hör av sig och jag fĂ„r sjĂ€lv vĂ€lja ut vilka samarbeten som jag tycker Ă€r bra och som jag vill jobba med. Perfekt att kombinera med studier och mitt stora intresse för bilder! ❀











Kom ihÄg mig?
Kathrinea Living

EnsamstÄende mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 Är och Julian 3 Är. I SkÄnes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.