Planer inför nyår 💃🎉

Nu har jag faktiskt satt mig ner och börjat planera ordentligt och sätta upp nya mål och så inför 2019, bättre sent än aldrig va.. 🤗 Vad jag vill göra imorgon på nyårsafton har jag inte riktigt kunnat bestämma mig för än. Laiy ska vara hos sin pappa och fira där detta året, så det är ju egentligen ett perfekt tillfälle för mig att faktiskt gå ut på något partaj.. Meeen jag känner inte riktigt för det, inte som det ser ut just nu i alla fall 🤷🏼‍♀️ Känns som jag tröttnade på den där "partyqueen" perioden för flera år sedan nu och jag typ avskyr raketer.. Eller ljudet i alla fall, för visst glittrar dem ju himla fint 🙆🏼‍♀️ Är faktiskt ganska sugen på att bara vara hemma detta året och tagga nystart i lugn och ro (och nej jag är inte 100 år gammal.. även om man ibland kan tro det 🙃) Men det är något speciellt med nyår! Och något ännu speciellare med dagen efter nyår - den första dagen på det nya året. Nästan som en dröm att få kickstarta det nya året full med energi och motivation, istället för att vakna upp med ångest och huvudvärk 👽 Så efter massa diskussioner fram och tillbaka med min sidechick👇 (eller kanske blir det "mainchick" när man inte är i en annan relation haha? 🤷🏼‍♀️ Struntsamma tycker de orden är så löjliga överlag.. så använder dem bara med min egna positiva betydelse 🐣) Sååå lutar det i alla fall skarpt åt ett hälsokicks nyårsfirande imorgon 👯‍♀️











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.