Planer för helgen

Veckan har varit så lååång och väldigt intensiv! Även om jag pluggat hemifrån denna veckan så har jag ändå suttit hela dagarna samt kvällarna & bara läst. Det är mycket som ska göras nu innan jul och nästa vecka har jag VFU så ville gärna ha undan så mycket som möjligt..📚 MEN nu är det i alla fall helg och vi är så pepp på det! Ska mest julstöka hela helgen nu när hela familjen är samlad. Ungarna vill gärna bygga pepparkakshus och skicka iväg sina önskelistor till Tomten så det står överst på listan. Jag vill gärna få upp gardiner så det kommer även att bli en liten shoppingtur någon av dagarna. Vi har väldigt stora fönster i alla rum här så de gardiner jag hade i den förra lägenheten passar inte alls in + att det kan ju vara kul med lite nytt! Hittade några bilder från förra året då killarna för första gången skickade sina önskelistor till Tomten. Detta året var det de själva som påminde mig om önskelistorna, så gissar att detta kommer få fortsätta som en tradition ett par år framöver 📜🎅











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.