Mindre än 1 vecka till julafton 🎅🎄

Då är vi redan mitt i den sista veckan innan jullovet! Eller ja.. jag har ju egentligen inget jullov för mina lärare har varit riktigt snälla minsann och lagt en hemtenta över hela julen! Man kan ju undra om Tomten kommer med några julklappar till dem i år.. 🙄 Men ungarna är lediga i alla fall, så ska bli mysigt att bara vara hemma allihop tillsammans. Förra året var Nickolaiy hos sin pappa på julafton (vi har varannat år) så då firade jag och Julian tillsammans med min mamma och bror den 24e. Och när Laiy kom hem den 26e så firade vi allihop jul en gång till, fast då var även min pappa, faster och farbror också med. Och det var himla mysigt förra året, så i år tänkte vi göra något liknande. Fast så klart blir det väldigt mycket mysigare nu när Laiy också är hemma över hela julen! 🥰 Har tittat tillbaka på alla bilder från förra året och börjat längta massor till allt julmys nu alltså. Innan jag fick barn brydde jag mig knappt om julen överhuvudtaget, tyckte bara det var sååå drygt att halvt ihjälfrusen halka runt i massa snö och slask hela vintrarna.. Men nu tycker jag faktisk tvärtom att JULEN (inte vintern.. 🤭) är något av det mysigaste och vackraste som finns! Och snö glittrar ju faktiskt himla fint trots allt ☃️ Knasigt egentligen hur mycket ens inställning till olika grejer kan förändras på bara några år 🙃











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.