Kärlek övervinner allt 🎅🎄🎁

Magisk känsla att snön kom till oss på lillejulafton, stannade över julafton och när vi vaknade imorse så var den puts väck igen 🙆🏼‍♀️ Vi bad om en vit jul och det var precis vad vi fick, varken mer eller mindre 🙏 Gissar att vi kommer få mer snö igen under början av nästa år, så vi hinner leka lite mer i den då.. Men att vi fick ha lite just över julen också känns verkligen speciellt. Julen är en underbar tid! Jag uppskattar verkligen att få vara ledig tillsammans med min familj och bara umgås och fira att vi har varandra. För inget kan väl lysa upp dessa mörka och kyliga tider bättre än den kärlek och värme som kommer direkt ifrån hjärtat ♥️ Igår kom min mamma och bror hem till oss för att fira julafton tillsammans med mig och ungarna. Och imorgon kommer de tillbaka för att fira jul igen, fast då också tillsammans med min pappa och faster. Även om vi har lite olika traditioner hur vi firar vår julafton (två helt olika familjer) så gillar vi ändå att samlas allihop och fira en dag tillsammans också. Eller pappa kanske inte gillar det jääättemycket egentligen.. men han tvingas med ändå (precis som på midsommar & ungarnas födelsedagar) haha 👽😘











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.