Förvirrad mamma 🤪

Alltså.. 👀 jag som var aningen stressad över hur jag skulle hinna med allt denna veckan, så visar det sig att jag jobbar halvt ihjäl mig inför ett seminarium som jag redan gjort.. 🙄 SKÖNT trots allt, då min annars fullspäckade vecka plötsligt tömdes och jag bara har självstudier nu typ resten av veckan.. Och jag som stressade så imorse för att komma i tid!! (Började klockan 10.. PÅ MORGONEN! Sjuka tider på universiteten alltså! 🤐) Hade i alla fall en himla mysig bussresa hem sen, älskar att åka bussen hem istället för tåget de dagarna jag har lite extra tid över. Det har regnat så hela dagen så var riktigt skönt att komma på den varma bussen och bara sitta och titta ut på det glittrande regnet utanför fönstret. Så ikväll har vi njutit av friheten och bara tagit det luuugn.. nej haha! Har storstädat hela lägenheten, packat upp sista julpyntet, byggt en hel stad av lego med ungarna, lagat middag för hela veckan OCH kört igenom mitt träningsschema. Känner mig riktigt driftig idag alltså! Men som alla som följer mig sedan länge redan vet: MÅNDAG är verkligen min dag!! Igår däremot sov jag halva dagen och gjorde inget vettigt överhuvudtaget alls.. så måste ju balansera upp liksom 🤷🏼‍♀️











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.