Christmas revelation đŸ’«

 Har ni nĂ„gon gĂ„ng tittat in i nĂ„gons ögon och kĂ€nt som att allting runtomkring bara försvann för en stund? Även om dĂ€r kan finnas andra mĂ€nniskor i samma rum sĂ„ lĂ€gger man knappt mĂ€rke till dem. Och om nĂ„gon av de andra dĂ„ skulle sĂ€ga nĂ„got sĂ„ blir man nĂ€stan förvĂ„nad över att de faktiskt Ă€r dĂ€r, trots att man egentligen visste om att de var det.. Det Ă€r en ganska sĂ„ konstig kĂ€nsla kan jag tala om. Men jag har fĂ„tt den kĂ€nslan nu under höstvintern! (vet knappt vad som Ă€r höst eller vinter lĂ€ngre eftersom det varit sĂ„ varmt hĂ€r nere 🙃) Jag kĂ€nner knappt denna personen alltsĂ„, sĂ„ att jag skulle kĂ€nna mig sĂ„ starkt dragen till honom var verkligen helt otippat. Trots att jag försöker ignorera kĂ€nslan och bara fortsĂ€tta fokusera pĂ„ allt det dĂ€r som jag ska göra och borde göra och MÅSTE göra đŸ™†đŸŒâ€â™€ïž sĂ„ kan jag Ă€ndĂ„ inte riktigt styra vad jag drömmer om nĂ€r jag sover.. med andra ord kommer han tillbaka till mig hela tiden haha. Riktigt knasig kĂ€nsla (fast ganska mysig ocksĂ„), Ă€r nyfiken pĂ„ om det Ă€r nĂ„gon som kĂ€nner igen sig i den kĂ€nslan? Och isĂ„fall hur tolkar ni den? 😊💭 Till nĂ„got helt annat.. HUR MYSIGT Ă€r det inte att vi fick en vit jul trots allt?!? AlltsĂ„ gissa om mina ungar blev överlyckliga igĂ„rmorse nĂ€r vi upptĂ€ckte att marken och trĂ€den var tĂ€ckta av snö! Vi har inte haft nĂ„gon riktig snö alls hĂ€r pĂ„ hela denna vintern, sĂ„ den dök verkligen upp med största tajming! ☃ Och nu, julaftonsmorgon skiner solen frĂ„n en klarblĂ„ himmel sĂ„ all snö bara glittrar. Kunde knappt drömt om en vackrare jul! ❀❄











Kom ihÄg mig?
Kathrinea Living

EnsamstÄende mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 Är och Julian 3 Är. I SkÄnes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.