Hemmamys i flyttstöket 💖

Här kör vi på en riktig lugn och skön hemmahelg, inte en enda utflykt har vi planerat denna helgen utan vill baaara ta det lugnt och fixa inför flytten i lugn och ro. Vi var och hälsade på i den nya lägenheten en runda idag, paret som bodde där innan är så omtänksamma och ville visa ordentligt hur disk- och tvättmaskiner fungerar och de hade till och med skruvat upp barnspärrar på alla fönstren eftersom de visste att jag hade två busiga små barn. Killarna var överexalterade (som vanligt) och har såklart redan valt vilket rum som ska vara deras 🙃 Det är mindre än två veckor kvar tills vi flyttar in och vi längtar massor allihop! 🙆🏼‍♀️ Min kompis Angelica bor hos oss i helgen så hon & jag har suttit uppe hela nätterna och kollat på massor med skräckfilmer! Älskar skräckisar men vågar inte kolla själv & danjel är rädd för dem så blir inte så ofta längre för min del. Nu nattas ungarna för denna dagen och snart ska jag bädda ner mig i soffan och starta nästa skräckis 👽😍











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.