Besök på universitetet

I torsdags åkte jag & Julian till universitetet för ett möte med syon då vi tillsammans skulle lägga upp mitt studieschema. Så nu har jag blivit manuellt registrerad på programmet igen och jag har fått reda på vilken klass som jag ska hoppa in i. Det känns så skönt att ha allt fixat och förberett nu inför terminsstarten! Julian tyckte att det var jättekul att få se min skola, både han och Nickolaiy har tjatat så om att de vill följa med mig till skolan någon dag. Så Julian är supernöjd medan Nickolaiy inte är lika nöjd just nu, han kunde ju inte följa med på mötet eftersom han var i skolan då. Så nu har jag istället lovat honom att vi ska åka dit en dag i nästa vecka igen efter hans skola 😋

👆 han kör någon cool dans i korridoren 🕺🏻 vet inte vilken för jag hänger inte med i svängarna längre, är inte lika cool som mina ungar helt enkelt 😅











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.