Uppe med tuppen

Till och med någon timme innan tuppen faktiskt, än har inte dagen grytt :-) Jag vaknar som på rutin runt kl 6 varje morgon. Försöker sova lite längre på helger, men föredrar att komma upp tidigt och planera dagen innan barnen vaknar. Dock är jag inte den enda som är uppe innan gryning idag. Till min stora förvåning kom Nickolaiy (familjens sjusovare) utstaplandes i köket vid 20 över 6 i morse. Så nu sitter vi här tillsammans och planerar våran dag (han i form av bilder), med lite te och levande ljus medan vi väntar in solens första magiska strålar. Kan man annat än älska hösten? Både den mysigaste och den vackraste årstiden, mörkt lagom länge så man hinner beundra soluppgången utan att behöva stiga upp mitt i natten. 

 











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.