Fredag i full fart

Pojkarna är på dagis och jag sitter på tåget påväg till Musikhögskolan i Malmö där jag läser en av mina delkurser. Har precis lyckats pussla ihop resten av årets lektionstider med killarnas dagistider så det känns sjukt bra. Av någon anledning får jag ju alltid för mig att jag ska läsa extra kurser vid sidan av min utbildning så varenda termin går jag långt över heltid i studietakt. Vilket är precis lika stressigt som det låter, men ändå lär jag mig aldrig.. Tycker kurserna är för intressanta så kan helt enkelt inte låta bli. Så länge mina kurser tillåter mycket självstudier så är jag nöjd, vill inte behöva lämna barnen heltid på dagis och hittills har vi haft turen att slippa det 😊












Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.