What meets the eye

Förkylningen sitter i men energin har börjat komma tillbaka, vill sååå gärna komma igång med träningen igen nu efter en veckas uppehåll. Men försöker hålla emot för att låta kroppen friskna till i lugn och ro. Varför är det alltid så? När man är frisk och kry så måste man tvinga igång sig själv för att starta det där träningspasset men när man är sjuk och bör undvika att träna då jäklar är träningsmotivationen på topp.. 🙄 Jag fixade mig i alla fall i ordning lite nu när energin är tillbaka, något jag älskar att göra när jag är känner mig sjuk. Ser jag frisk och fräsch ut så känner jag mig direkt också mycket piggare och friskare. Ögat gör mycket alltså 🙆🏼











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.