Vi tog en minisemester

Efter en evighet med förkylning (en hel vecka) kände vi för några dagars miljö-ombyte. Och när min mamma då ringde och berättade att de hade fått massor med snö uppe i Örkelljunga (ligger högst upp i Skåne på gränsen till Halland), blev vi såklart jättetaggade på att åka dit. Vi har bara haft pyttelite snö/frost här nere hittills så har längtat lite till den riktiga snön kommer och lägger sig så vackert över träden. Alltså slutade det med att vi nu har spenderat nästan hela veckan där uppe i skogen. Och så vackert där är nu med all snö! Ett riktigt vinterlandskap har vi vandrat runt i hela dagarna. Massor med fina bilder har jag givetvis tagit också, hur mycket jag än älskar sommaren (och våren och hösten..) så måste jag  väl erkänna att vintern trots allt är vackrast, åtminstone när den är full med glittrig vit snö 😍 Nu har vi kommit hem igen och har lagt oss för att sova, är så trött så jag orkar inte ens kolla igenom bilderna just nu, men dessa är från tidigare idag i alla fall. Hur mysigt!? 😍 Och just det.. Vi passade på att ta en sväng till Ullared också för lite shopping. Ligger bara en timme bort ungefär så varför inte liksom 🙆🏼😁











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.