Vår alldeles egna julafton 🎄❤️

Idag har vi firat jul allihop tillsammans med vår helt underbara familj. Jag har de senaste åren insett hur lyckligt lottad jag är som föddes in i en så kärleksfull och omhändertagande familj, båda mina föräldrar och min faster finns alltid där för mig i vått och torrt och jag vet att jag alltid kan räkna med dem oavsett vad det gäller. Speciellt nu under juletider tänker man ju lite extra på alla som kanske inte varit lika lyckligt lottade, att det faktiskt finns några där ute som får sitta helt ensamma under julen. Men som tur är så finns det ju faktiskt Frälsningsarmén och andra organisationer som håller öppna julfirande för alla som inte har eller som av olika anledningar inte kan fira jul med sina familjer, så de åtminstone har möjligheten att slippa vara ensamma. Ajja nog om det.. Jag är så trött nu och har lagt mig i sängen för att sova och som vanligt börjar massor med tankar spåna runt i alla dess riktningar just då, varför är det så egentligen? Strunt samma. Jag tog i alla fall (som vanligt) massor med bilder idag under julfirandet, men jag orkar inte sortera dem ikväll så just nu får det räcka med en bild på vår lyckliga trötthög som vi tog när alla åkt hem. Ser ni att till och med Malka däckat i soffan bakom oss 😁 Jag kommer att lägga upp fler bilder imorgon, killarna hade sååå söta matchande kläder på sig och lite rödfärg i håret (dem tycker det e coolt 😌) hur gulligt som helst. Tack för denna julen livet, den har varit helt fantastiskt! Jag längtar redan till nästa jul ❤️











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.