Lillejul

Jag är så förväntansfull inför denna julen, allting bara känns helt perfekt. Även om detta är första året som Nickolaiy inte är hemma den 24e då han ska få fira med sin pappa varannan jul. Men jag känner ändå att jag lyckats planera allt väldigt bra runt det, vi firar med hela familjen den 26e istället i år så att Nickolaiy inte missar det stora firandet. Och imorgon på julafton så kommer vi andra bara ha en liten mysjul hemma med de närmsta familjemedlemmarna. Vi har även småfirat lite hela denna veckan, jag och pojkarna, så stämningen är verkligen på topp i år 🙆🏼 Jag har dessutom en stark känsla av att 2018 kommer bli ett helt magiskt och väldigt uppfyllande år så jag kan knappt vänta tills det nya året startar ❤️











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.