Julen 2017

Så här såg vi ut 👇💃🏼 Gårdagens julfirande inledde killarna med lite spelmys i soffan tillsammans med morfar, Roland och morbror Peter. Medan vi andra (kvinnorna!?) fixade maten, i skrivande stund inser jag att det faktiskt är så för det mesta i min familj.. Kvinnorna gör allt jobb i hemmet medan männen bara sitter och latar sig.. vilket sätt alltså.. detta måste vi göra ändring på minsann! 🙆🏼 I vilket fall som så hade dem det jättemysigt i soffan, jag älskar att känna den starka samhörigheten mina barn har med både min bror och pappa och såklart smet jag lite från "kvinnogörat" i köket för att ta bilder 😏 Efter maten så kom tomten och knackade på dörren till allas stora förtjusning. Nickolaiy tror stenhårt på tomten och var helt i extas, medan Julian är lite mer skeptisk och var på och pillade på tomtemasken direkt. Snabbt insåg han ju att det var farbror Roland som gömde sig bakom masken men lika glad var Julian för det 🎅🏼 Hans lycka alltså 👇😍 Och såklart kom tomten med julklappar till vovvarna också, Malka var ju precis lika mycket i extas som Nickolaiy var över tomtens besök. Hon satt så tålmodigt och väntade fint på sin tur att få en present. Hundarna kunde lukta sig till vilka presenter som hade något gott till dem inuti. Mormor fick hjälpa till att öppna dem, inte så lätt med tassar 🎁🐺🐶 Nästan i samma sekund som sista gästen stängde ytterdörren efter sig så somnade pojkarna så gott i soffan. Mina bebisar alltså, orkar inte hur söta dem är när dem nannar 😍❤️











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.