Julafton 2017 ❤️

Vi hade som sagt en lugn mysjul detta året med den närmsta familjen (min mamma & bror). Och så här så vi ut, Julian och jag 👇 Försökte matcha oss lite eftersom jag tycker det är supergulligt Snart kommer Nickolaiy hem från sin pappahelg och imorgon så firar vi en lite större jul med hela familjen vilket jag ser jättemycket framemot. Har riktiga julkänslor detta året, normalt sett så brukar jag vara såååå trött på julen redan dagen efter julafton och snabbt som attan packa undan allt julpynt. Men detta året känns det inte alls så, tror det är för att jag räknar annan dagen som julafton i år, så för mig har julen inte varit än 😋 och kan knappt vänta tills Nickolaiy kommer hem och får se julklapparna som de fick av mormor och morbror, en tv med inbyggd VHS (vilket är superbra då min mamma sparat ALLA filmer jag och min bror hade som barn, alltså flera hundra stycken 😅 inklusive alla underbara disneyfilmer, nostalgin på det alltså 😍). Och en Xbox! Tror jag det heter iaf, är helt värdelös på spel. Och en massa bilspel och fotbollsspel till den då, Peter (min bror) kopplade in den igår och spelade massor med Julian som var helt i extas. Själv fattar jag knappt hur man startar den, har verkligen noll intresse för spel.. Men gissar på att Nickolaiy kommer kunna lista ut hur man gör själv sen när han kommer hem 😊❤️











Kom ihåg mig?
Kathrinea Living

Ensamstående mamma till 2 busiga pojkar - Nickolaiy 5 år och Julian 3 år. I Skånes vackra landskap njuter vi av livet tillsammans med hundarna Malka & Eila.